wtorek, 17 września 2013

Czas zacząć!

Już od pewnego czasu kilka osób z bliskiego otoczenia powtarza mi, że to wielka strata kiedy chowam swój talent i swoje prace tylko dla siebie. Nie do końca mają rację, bo nie chowam ich tak całkiem... pokazywałam na facebooku i na forach różnych. No ale prawda jest taka, że czas zacząć się chwalić szerszemu gronu odbiorców. Bliscy chwalą, to i może dalsi zaczną... a jak skrytykują (konstruktywną krytykę mam na myśli), to będzie oznaczało, że znowu się sprawdza powiedzenie "człowiek uczy się całe życie". Trzeba będzie się douczyć i poprawić.
Z resztą... cały czas się uczę nowych rzeczy i doskonalę już te "naumiane".

Obecnie "douczam" się html'a, bo pewne problemy napotkałam. Mam nadzieję, że nie braknie mi cierpliwości i jak śpiewa Reni Jusis - "kiedyś cię znajdę... znajdę cię"...błędzie w kodzie.

Idę szukać.
Jak się uda - to pochwalę się tym, co stworzyłam w ostatnich dniach. I wcześniej.

Miłego popołudnia! :)

1 komentarz:

  1. Super, że założyłaś bloga. Widziałam Twoje prace na grupach koralikowych na FB, wszystkie były znakomite. Dzięki Tobie nauczyłam się robić pierścionki z kokardą (pewnie wkrótce wrzucę na bloga). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń